اخبار

یک دستگاه بنز اسپرینتر 6 سیلندر به فوریت های پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی تحویل داده شد.

یک دستگاه بنز اسپرینتر 6 سیلندر به فوریت های پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، با توجه به پیگیری های مستمر و دلسوزانه دکتر شهاب نادری نماینده شریف مردم اورامانات و دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان یک دستگاه بنز اسپرینتر 4*4 دیزلی 6 سیلندر مجهز به دستگاه D.C  شوک با آخرین تجهیزات و فناوری روز به ارزش 600 میلیون تومان امروز مورخ 1395/10/15 با حضور دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، خیر محترم حاج کامل نادری ، دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و هیئت همراه افتتاح و تحویل فوریت های پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی گردید.

 دکتر پویان احمدی در این باره گفتند: به منظور امدادرسانی بهتر و  به منظور عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر4*4 دیزلی  6 سیلندر  برای استفاده در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان ثلاث باباجانی  اضافه  شد.

ایشان در ادامه افزودند :شهرستان ثلاث باباجانی  در حال حاضر تعداد 2 پایگاه فوریت‌های پزشکی دارد که در حال ارائه خدمات به شهروندان است. و با تحویل این آمبولانس تا حدی از مشکلات و کمبودهای شهرستان در زمینه فوریت‌های پزشکی کاسته می‌شود.

وی در ادامه گفت : این آمبولانس سریعترین و ایمن ترین و مجهزترین آمبولانس روز دنیاست که امروزه تمامی کشورها پیشرفته دنیا از این مدل بنز برای آمبولانس استفاده میکنند.
وی ادامه داد : این آمبولانس مجهز به کاملترین تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه D.Cشوک که خود به مبلغ حدودا 20 میلیون تومان قمیت دارد. مجهز به دو کپسول اکسیژن جهت اکسیژن تراپی است.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد که این آمبولانس مجهز به تخت متحرک اوتوماتیک، یعنی به صورت اوتوماتیک از ماشین پیاده و سوار میگردد. دستگاه (چیر) که هم میشود بجای برانکارد هم اینکه به جای ویلچر جهت حمل بیمار استفاده کرد. و کیت احیا جهت عملیات احیای قلبی ریوی بیماری که نیاز به احیای قلبی ریوی دارد. مجهز به جام کیت دارویی که تمامی داروهای اورژانسی در آن موجود می باشد. این آمبولانس سیستم تعلیق و ترمزش طوری طراحی شده که در سخت ترین پیچها قادر به حفظ تعادل میباشد.

۱۵ دی ۱۳۹۵ ۲۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید