اخبار

جلسه بررسی وضعیت و مشکلات سامانه سیب در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار گردید

جلسه بررسی وضعیت و مشکلات سامانه سیب در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه بررسی وضعیت و مشکلات سامانه سیب صبح امروز مورخ 1395/10/95 با حضور دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، پرویز بهرامی سرپرست مرکز بهداشت ، کارشناسان ستادی و مسئولین طرح و گسترش برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر پویان احمدی ضمن مقایسه وضعیت عملکرد شبکه بهداشت شهرستان با شبکه های بهداشت و درمان سایر شهرستان ها  به بررسی وضعیت اجرای سامانه سیب در مراکز و شبکه ها پرداخت.

 وی با ذکر این مطلب که بررسی روزانه روند اجرای سامانه سیب از وظایف مدیران سیستم سامانه می‌باشد، گفت:  هرچند در ابتدای امر عملکرد مراکز و  خانه های بهداشت  با توجه به گذشت  زمان راه اندازی وضعیت سامانه مطلوب به نظر میرسد، بایستی با تلاش بیشتر مسئولین مراکز و بهورزان محترم به وضعیت مطلوب تری دست یافت.

در ادامه جلسه در خصوص  وضعیت زیر ساخت ها ، امکانات و خدمات سامانه سیب ، گزارشی از وضعیت موجود  خدمات انجام شده مراکز و جمعیت  به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در ادامه  مصوب گردید در راستای ارتقای خدمات ، جلسات درون بخشی با مسئولین مراکز برگزار شود و هم چنین تغییرات جمعیتی و نظام مرگ و تولد در سامانه ثبت و خدمات مراقبتی نیز توسط کارشناس تغذیه به صورت مرتب ثبت و پیگیری شود.

 

۱۹ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید