اخبار

زمین مورد نیاز ساخت خانه بهداشت روستای بیامه شهرستان دالاهو تحویل پیمانکار گردید

زمین مورد نیاز ساخت خانه بهداشت روستای بیامه شهرستان دالاهو تحویل پیمانکار گردید
این خانه ی بهداشت علاوه بر پوشش 137 خانوار زلزله زده ی این روستا با جمعیت 525 نفر، یک روستای اقماری را نیز تحت پوشش دارد.

پیرو انعقاد تفاهم نامه ی ساخت تعداد دو خانه ی بهداشت آسیب دیده در جریان زلزله ی سال گذشته ی استان ، میان سازمان نظام پزشکی کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی ، زمین مورد استفاده در ساخت خانه ی بهداشت روستای  بیامه در شهرستان دالاهو ، با حضور نمایندگان معاونت های اجتماعی و بهداشتی ، دفتر فنی دانشگاه و همکاران شبکه ی بهداشت و درمان این شهرستان ، به پیمانکار طرف قرارداد سازمان نظام پزشکی کرمانشاه تحویل گردید .

مهندس باباخانی ، نماینده ی شرکت میلکان بنای کلهر ، که از سوی سازمان نظام پزشکی کرمانشاه ، مأمور ساخت این خانه بهداشت گردیده است ، ابراز امیدواری نمود که مراحل ساخت و تحویل این خانه ی بهداشت هر چه سریع تر پایان پذیرد و این بنا برای ارایه ی خدمت در اختیار شبکه ی بهداشت شهرستان دالاهو قرار گیرد.

گفتنی است خانه ی بهداشت روستای بیامه، که در زیر بنای 95 متر مربع با مبلغی بالغ بر 150 میلیون تومان ساخته خواهد شد ، با هدف مشارکت جامعه ی پزشکی استان درامر مدیریت سلامت و تسهیل دسترسی مردم نقاط زلزله زده به خدمات نظام بهداشتی و درمانی  از نو بنا خواهد گردید و علاوه بر پوشش 137 خانوار ساکن این روستا با جمعیت 525 نفر، دارای یک روستای اقماری نیز می باشد.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید