اخبار

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیریت شعب پست بانک استان

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیریت شعب پست بانک استان


 تفاهم نامه همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیریت شعب پست بانک استان در حوزه آموزش و ارتقاء سلامت صبح روز دوشنبه بیست و ششم شهریورماه با حضور دکتر مرادی رئیس دانشگاه ، دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک ایران و محسن اخلاقی مسئول شعب پست بانک در استان امضا شد.

در این تفاهم نامه بر تقویت همکاری ها و مساعدت طرفین در زمینه ارتقای سطح سواد سلامت در استان کرمانشاه و لزوم توجه به اصلاح سبک زندگی بخصوص در روستاها تاکید شده است.

 دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: در راستای توسعه عدالت در سلامت و اجتماعی شدن‌ این مقوله ، دانشگاه علوم پزشکی تلاش میکند تا از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در دیگر ارگان ها و سازمان ها برای ارتقاء سلامت استان بهره ببرد.

 وی در ادامه ضمن استقبال از ورود تمامی دلسوزان استان به عرصه سلامت ، فعالیت در حوزه سلامت مردم را از جمله ارزشمند ترین امور برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت خیرین و ارگان ها شاهد ارتقای روز افزون این بخش در استان باشیم.

 دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک ایران نیز با بیان اینکه این تفاهم نامه شروعی برای توسعه و گسترش همکاری ها با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است ؛ گفت: این تفاهم نامه میکوشد تا با اطلاع رسانی پیام های سلامت محور ، در این حوزه فرهنگ سازی کرده و سطح سلامت استان را ارتقاء دهد.

 وی در ادامه افزایش تعامل این دو ارگان را در ارتقاء سطح سلامت استان بسیار موثر دانست و ضمن تاکید بر استمرار این همکاری ها عنوان کرد: امیدواریم با هم افزایی هرچه بیشتر شاهد گسترش همکاری ها باشیم و علاوه بر حوزه آموزش در زمینه های متفاوت به توسعه روز افزون این بخش در بحث مالی و تجهیزات پزشکی هم کمک کنیم.

گفتنی است طرح ارتقای سواد سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور توسعه و جذب هرچه بیشتر همکاری سایر دستگاه ها در حوزه سلامت آماده شده است و براساس آن دستگاه های مختلف با توجه به رسالت های سازمان خود به فرهنگ سازی و ترویج سلامت میپردازند.

1

2

 

 

 


۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید