اخبار

آغاز ثبت نام مجدد و اعزام بدون قرعه کشی دانشجویان به عتبات عالیات

آغاز ثبت نام مجدد و اعزام بدون قرعه کشی دانشجویان به عتبات عالیات


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام مجدد و اعزام بدون قرعه کشی دانشجویان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه محمد رضا فقیهی با اعلام این خبر گفت:دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات می توانند از دهم تا سی ام آذرماه با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان تشرف به عتبات عالیات در قالب کاروان های زمینی و هوایی اعزام می شوند ، از تسهیلات ۲ میلیونی برای سفرهای زمینی و وام ۳ میلیونی برای سفرهای هوایی به زائرین دانشگاهی نیز خبر داد.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن اشاره به درخواست های مکرر دانشگاه ها و دانشجویان مبنی بر اعزام به عتبات عالیات در آذرماه اظهار داشت : طی این بازه زمانی  نیازی به پیش ثبت نام در سایت لبیک و قرعه کشی بین متقاضیان نیست.

 فقیهی همچنین افزود: دانشگاهیان تهران جهت ثبت نام بایستی با در دست داشتن گذرنامه و مدارک دانشجویی خود به دفتر ستاد واقع در خیابان کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، بن بست امین، پلاک ۴ و در سایر استان ها به دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

گفتنی است اعزام کاروان های دانشگاهیان به دلیل مشکلات صدور روادید،  در یک مقطع کوتاه لغو شده بود، برهمین اساس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای جبران این موضوع فرصت دوباره ای برای ثبت نام عتبات دانشجویی فراهم کرد.

۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید