اخبار

پیشرفته ترین سیستم آندوسکوپی دنیا در بیمارستان امام رضا نصب می شود

پیشرفته ترین سیستم آندوسکوپی دنیا در بیمارستان امام رضا نصب می شود
 
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه در مصاحبه با میز خبر روابط عمومی گفت: یکی از پیشرفته ترین سیستمهای پیشرفته آندوسکوپی دنیا خریداری و وارد استان شده و بزودی در بیمارستان امام رضا نصب می شود.
 
دکتر شیرزادیان با اعلام این خبر گفت:با پیگیری حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه و حمایت مالی مجتمع آموزشی درمانی امام رضا ،  حواله یک دستگاه ویدیوآندوسکوپ پیشرفته olympus ژاپن از وزارت متبوع اخذ و با همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی با ارز دولتی وارد استان شده است.
 
وی اظهار داشت:این دستگاه با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان دارای قابلیتهای منحصر بفردی است که برای اولین بار در غرب کشور در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه با بیان اینکه همزمان حدود سه سیستم آندوسکوپ دیگر نیز بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان توزیع می شودگفت: با تلاشهای صورت گرفته جهش بی نظیری در ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در استان صورت پذیرفته که منجر به توسعه و ارتقاء شاخصهای سلامت، رضایت کادر درمان و بیماران و... خواهد شد.
 
۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید