اخبار

وضعیت بحرانی در ثلاث باباجانی اعلام شد.

وضعیت بحرانی در ثلاث باباجانی اعلام شد.
حسینی سرپرست شبکه مورخ ۱۶ خرداد ماه در پیامی اعلام کردشهرستان ثلاث باباجانی با خروج از وضعیت قرمز و قرار گرفتن در وضعیت بحرانی در مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی حسینی سرپرست شبکه مورخ ۱۶ خرداد ماه در پیامی اعلام کردشهرستان ثلاث باباجانی با خروج از وضعیت قرمز و قرار گرفتن در وضعیت بحرانی قرار گرفت.

با سلام و عرض ادب خدمت ملت شریف شهرستان ثلاث باباجانی به عرض می رسانیم که کماکان شاهد روند رو به رشد آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان می باشیم.و با کمال تاسف توصیه های بهداشتی در راستای قطع زنجیره ی بیماری رعایت نشده و شیوه زندگی مردم به روزهای قبل از شیوع کرونا برگشته است که این موضوع تهدید بزرگی برای سلامت شهروندان محترم بوده و نتیجه آن چیزی جز افزایش آمار مبتلایان به بیماری و به خطر افتادن سلامت شهروندان نخواهد بود. لذا عاجزانه از تمامی ملت شریف و بزرگوار شهرستان ثلاث باباجانی خواهشمندیم که با رعایت توصیه های بهداشتی،موارد ذیل را در راستای کنترل بیماری کرونا 🦠بیش از پیش رعایت بفرمایند. ۱- رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت حداقل ۲ متر از فاصله از دیگران ۲-برای اقدامات غیر ضروری و پیگیری هایی که می شود به بعد موکول کرد و به طور کلی مسایل غیر اورژانسی، به مراکز تشخیصی، مراکز درمانی ، مطب پزشکان ، کلینیک ها و... مراجعه ننمایند و از تجمع در این مراکز جدا خودداری نمایید. ۳- پرهیز از تجمع در مراکز بسته از جمله بانک ها و دفاتر پیشخوان وغیره... و در صورت نیاز به حضور حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را در صورت مراجعه به این اماکن رعایت فرمایند. ۴- پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن ۵-شست و شوی مرتب دست با استفاده از صابون و یا مواد ضد عفونی بر پایه الکل ۶-حتی الامکان از دید و بازدید های شبانه پرهیز شود ۷-در هنگام مراجعه به مکانهای از جمله نانوایی، سوپرمارکت، عابربانکها، شیرینی پزی ها و سایر نقاطی که تجمع افراد وجود دارد حتماً فاصله گذاری اجتماعی" ۲ متر" رعایت شود. ۸-بعد از هر بار مراجعت به منزل، لباس‌ها تعویض و شسته شود. دستگیره درب ورودی منزل، کلید و پریزهای راهرو و راه پله و سایر سطوحی که در معرض تماس مشترک ساکنین است مرتباً گندزدایی شود. ۹-از حضور در تعزیه ها و مراسمات شلوغ جدا خودداری نمایید. در پایان مجددا خدمت همشهریان عزیز اعلام میداریم که وضعیت شهرستان از لحاظ آمار مبتلایان و روند افزایشی این آمار از وضعیت هشدار و قرمز خارج و در وضعیت بحرانی قرار گرفته و عدم همکاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف همشهریان گرامی طی روزهای آتی می تواند موجب به خطر افتادن سلامت و چه بسا افزایش مرگ ومیر در بین آنان گردد. 

۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید