اخبار

حسینی روز خبرنگار را تبریک گفت.

حسینی روز خبرنگار را تبریک گفت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.
صبور حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ثلاث باباجانی طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.


متن پیام به شرح ذیل است.

                 بسم الله الرحمن الرحیم

                 ”ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ“

« به راستی چه زیباست ، اندیشه ای که در مقابل قلم ، زانو زند و واژه ای که در خدمت بیان حق بر آید »

درتقویم ایران اسلامی ، ۱۷مرداد به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر وبیان حقایق درچارچوب خبر و شهادت غیورفرزندی ازدیار بروجرد شهید عرصه خبر”محمود صارمی”به نام «روز خبرنگار» مزین گشته است.
 خبرنگار،تلاشگر عرصه ای است که به حضور معنا و به شعور و اندیشه ، طراوت و تازگی می بخشد .آنان قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها وحوادث می کاوند تا جانهای تشنه ی دانستن را سیراب نمایند .
اینجانب ضمن گرامیداشت  یاد شهدای خبرنگار، این روز را بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان علی الخصوص اصحاب رسانه و خبر حوزه اورامانات و خاصه اصحاب رسانه وخبر و کانالهای تلگرامی شهرستان ثلاث باباجانی تبریک عرض نموده و برخود واجب می دانم که از زحمات تمامی این عزیزان در خصوص انعکاس اخبار مربوط به پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و دعوت شهروندان به رعایت پروتکلهای بهداشتی تشکر و قدردانی نمایم قطعا نقش مثبت و تاثیر گذار این بزرگواران در این خصوص غیر قابل انکار بوده و امید است به مانند گذشته و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ما را یاری نموده و در راستای ارتقای سطح سلامت شهرستان همواره یار ویاور مدافعین سلامت باشند. و در پایان توفیق روز افزونتان را در جهت شکوفایی حرفه خویش از خداوند منان خواستارم.
۱۷ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید