اخبار

هشدار و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید.

هشدار و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید.
شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در پیامی مورخ 1400/06/13 با اعلام وضعیت هشدار و افزایش آمار مبتلایان به کرونا و وضعیت نگران کننده کرونا در شهرستان توصیه هایی را جهت پشگیری از بیماری کرونا اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در پیامی مورخ 1400/06/13 با اعلام وضعیت هشدار و افزایش آمار مبتلایان به کرونا و وضعیت نگران کننده کرونا در شهرستان توصیه هایی را جهت پشگیری از بیماری کرونا اعلام نمودند.

همچون تمام استانها و شهرهای کشورمان، اوضاع کرونادر شهرستان ثلاث نیز خوب نیست.تعداد موارد بستری وسرپایی مثبت طی یک ماه اخیر افزایش یافته است.
متاسفانه باید بگوییم تمام رعایت ها را کنار گذاشتیم.
 -کنار گذاشتن رعایت ها، شرکت در تجمعات و دورهمی ها، مسافرت رفتن ها، جشن ها و عزاها و ... چیزی به نام ابتلا، بستری و خدایناکرده فوت است. آیا زمان این نیست همه با هم دست به دست هم دهیم و نگذاریم اوضاعمان بدتر از این شود؟
- دورهمی، تجمعات و مراسمات به هر بهانه ای نروید، این ویروس سرایت پذیری وحشتناکی دارد.
-به بهانه ماسک پوشیدن، هر دورهمی و تجمع بالای دو نفر را شرکت نکنید. مسافرت نروید و خطر را احساس کنید.
- اگر علائم مشکوک داشتید خودتان را گول نزنید. سریعا به اولین پزشک در دسترس مراجعه کنید و درمان اولیه را بگیرید.
-در صورت داشتن علائم میتوانید به مرکز 16 ساعته واقع در شهرک بسیجیان مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی تازه آباد ازساعت 8 صبح لغایت 22 همه روزه حتی در ایام تعطیل مراجعه نمایید.
باتوجه به اینکه تنها راه مقابله با این ویروس منحوس رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون گسترده است لطفا در اسرع وقت با توجه به اطلاعیه هاى شبکه بهداشت ودرمان درخصوص مراجعه گروههاى سنى واجد شرایط جهت دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایید.
مهم؛ در ضمن یادآوری می گردد رنگ بندی وضعیت شهرستان در اختیار شبکه های بهداشت درمان نمی باشد و بر اساس موارد بستری و از طریق سامانه_ماسک در وزارت بهداشت اعلام می گردد.

با توجه به ذخیره واکسن در شهرستان و موجود بودن آن گروه های سنی هدف جهت دریافت واکسیناسیون در شهر ۳۰ سال به بالا و در روستاها ۱۸ سال به بالا خواهد بود.

شهر تازه آباد:
مرکز واکسیناسیون شهداى مدافع سلامت واقع در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان (همه روزه از ساعت 8صبح لغایت 13:30 و از ساعت14:30 لغایت ۲۲)
شهر ازگله،میرآباد وکلیه روستاها:
مراکز خدمات جامع سلامت (همه روزه از ساعت8صبح لغایت 14)
کسانیکه نوبت اول واکسن را دریافت نموده اند جهت تکمیل واکسیناسیون خود با توجه به زمان اعلام شده توسط نیروهای بهداشتی برای دريافت نوبت دوم واکسن خود اقدام نمایند.
زمان تزریق نوبت دوم واکسن ها:
واکسن سینوفارم:28روز بعد
واکسن استرازنکا:8هفته بعد
واکسن برکت:28روز بعد

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید