اخبار

فرماندار ثلاث باباجانی هفته سلامت را تبریک گفت.

فرماندار ثلاث باباجانی هفته سلامت را تبریک گفت.
باوند پور فرماندار ثلاث باباجانی مورخه 17 اردیبهشت ماه به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی

باوند پور فرماندار ثلاث باباجانی مورخه 17 اردیبهشت ماه به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی این روز را گرامی داشتند.

-در این پیام آمده است:

                                                                                                   "به نام خدا"

 آغاز هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش و زحمات گسترده و همه جانبه کادر بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث که در طی سالیان متمادی وباتکیه بردانش، سلامتی را در سطح شهرها و روستاها به مردم ارائه دادند و در راستای ارتقای کیفیت سلامت زندگی آنان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

 در ایامی که همه دنیا با بیماری کرونا درگیر شده و این بیماری همه ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد ، پزشکان، پرستاران و زحمت کشان حوزه سلامت همانند گذشته ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه در تلاش اند و این تلاش بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بس بزرگ خواهد داشت.

  نیل به سلامت اصیل و فراگیر هیچگاه رخ نخواهد داد مگر با همکاری مردم، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تعاملی همه جانبه و حتی فراتر از مرزها لذا شعار امسال هفته سلامت «سلامت ما، سلامت سیاره ما» اعلام شده که سلامت انسان را به درستی در گستره سلامت زمین تعریف کرده است.

 اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت و همچنین تشکر ویژه در راستای مبارزه با کرونا ویروس،آغاز هفته سلامت را به همگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی،سعادت و توفیق روزافزون همه شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید