اخبار

باوندپور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با حضور در بیمارستان و درمان بستر ثلاث باباجانی هفته سلامت را تبریک گفت.

باوندپور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با حضور در بیمارستان و درمان بستر ثلاث باباجانی هفته سلامت را تبریک گفت.
؛ باوندپورفرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با همراهی ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان و اعضاء کارگروه سلامت شهرستان با حضور در بیمارستان سلامت،مرکزخدمات جامع سلامت تازه آباد در روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ،هفته سلامت را به سرپرست شبکه و پرسنل شبکه بهداشت تبریک گفتند.
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی؛

باوندپورفرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با همراهی ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان و اعضاء کارگروه سلامت شهرستان با حضور در بیمارستان سلامت و مرکزخدمات جامع سلامت تازه آباد در روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ،هفته سلامت را به سرپرست شبکه و پرسنل شبکه بهداشت تبریک گفتند.

صبور حسینی شبکه شبکه بهداشت و درمان ، ضمن ارائه گزارشات و اقدامات انجام شده در زمینه کرونا ویروس در شبکه بهداشت، از زحمات، پیگیریها و تلاش های بی وقفه اعضاء کارگروه سلامت شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار در این دیدار به مناسبت هفته سلامت از زحمات مسئولین و پرسنل شبکه بهداشت که به عنوان جهاد گران عرصه بهداشت و سلامت ، امروزه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، تشکر و  قدردانی کرده و برایشان آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روز افزون کردند.
باوندپور فرماندار شهرستان به همراه تیم همراه با حضور در بیمارستان و درمان بستر با هداء گل از زحمات پرسنل تشکر و قدردانی کرد و هفته سلامت را به آنان تبریک گفتند.
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید