اخبار

دکتر امینی مدیر شبکه بهداشت ثلاث باباجانی فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت.

دکتر امینی مدیر شبکه بهداشت ثلاث باباجانی فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت.
دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مورخه ۵ آذر ماه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در پیامی فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.

‍ ‍ ‍ ‍ به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

  دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مورخه ۵ آذر ماه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در پیامی فرا رسیدن این روز را تبریک گفت؛

 
- متن پیام به این شرح است:
 
                      《 به نام خدا 》
 
 ای آغازگر رفاقت درمان و درد، نم نم باران التیام بخش سرم تراپی ات، غزل زندگی را در رگ بیمار به جریان می اندازد. ای روح سبز زندگی! با دامنی از گُل بوته های شربت شفا و بغل بغل طراوت تندرستی، رستاخیز دوباره زیستن را از نو می سرایی. چه دیدنی است هلهله شادمانی بیماران با حضورت!
مدافعان عرصه سلامت ،فداکاران و ایثارگانی که در مواجهه با ویروس منحوس کرونا در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنان با محبت و عاطفت بی دریغ امید را به رگ حیات جاری ساختند.
 با بهترین آرزوها ،صمیمانه ترین تبریک را در آستانه روز پرستار به پاس تمام تلاشها و جد و جهد فراوان شما در التیام آلام بیماران،و از زحمات شبانه روزی تان تقدیر و تشکر می نمایم. 
برای همه ی همکاران پرستار و کادر پرستاری (تکنسین های بیهوشی، اتاق عمل،بهیار، کمک بهیار و ... ) شاغل در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی سربلندی، سلامت و سعادت را از ایزد متعال مسالت می نمایم.
۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید