اخبار

مسئول آموزش و سلامت روز جهانی داوطلب سلامت را تبریک گفت.

همزمان با ۱۴ آذر ماه و روز جهانی دواطلب مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی همزمان با ۱۴ آذر ماه و روز جهانی دواطلب مسئول واحد آموزش سلامت در پیامی این روز را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

برخورداری ازسلامت حق مردم است. 

 استفاده از نیروی فعال و مردمی داوطلب سلامت،فرصت مغتنمی برای تامین سلامت  است،که به جرات میتوان گفت که آموزش زنان درحکم آموزش خانواده و ارتقاسطح آگاهی وتوانمندی آنان،درواقع تحقق امرمشارکت مردمی را برجسته تر مینماید.
 مشارکت خالصانه و انسانی داوطلبین مردمی سلامت باعث سالم زیستن و ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود و مشارکت و همکاری داوطلبان سلامت کاهش مشکلات بهداشتی و توسعه سلامت جامعه را به دنبال دارد، همچنین فعالیت این عزیزان به عنوان داوطلبان سلامت با اثرگذاری مطلوب سبب بهبود و ارتقای شاخص‌های بهداشتی شده است.
 
14 آذرماه همزمان با 5 دسامبر روزجهانی داوطلب ،با شعار " ترویج فرهنگ داوطلبی کلید تقویت انسجام و عدالت در بهداشت "،  بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ فعالیت‌ های داوطلبانه و مشارکت مردمی درعرصه سلامت میباشد.
 بدینوسیله ضمن عرض تبریک این روز،از زحمات تمامی داوطلبان سلامت و فعالان این عرصه قدردانی می نماییم و توفیق روز افزون این عزیزان را در راستای دستیابی به جامعه ای سالم و پویا ازخداوند منان خواهانیم.
 
۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید