اخبار

اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق و آزمایشگاه بیمارستان سلامت شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد.

اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق و آزمایشگاه بیمارستان سلامت شهرستان ثلاث باباجانی  افتتاح شد.
با حضور خیرین حوزه سلامت،نماینده مشارکت های مردمی در دانشگاه،فرماندار شهرستان،مدیرشبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای اداری شهرستان، مورخه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق در شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین آزمایشگاه بیمارستان سلامت این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور خیرین حوزه سلامت،نماینده مشارکت های مردمی در دانشگاه،فرماندار شهرستان،مدیرشبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای اداری شهرستان، مورخه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق در شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین آزمایشگاه بیمارستان سلامت این شهرستان افتتاح شد.

-دکتر امینی مدیر شبکه بهداشت اظهار نمودند؛در ادامه گسترش خدمات تخصصی حوزه درمان ،اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق در شهرستان ثلاث باباجانی با اعتباری بالغ ۲۵ میلیارد ریال راه اندازی شد. این درمانگاه جهت متمرکز سازی خدمات با رفع نیاز مراجعه به خارج از شهرستان ، از این پس بیماران نیازمند به انجام اکوکاردیوگرافی و تست ورزش در این درمانگاه خدمات مربوطه را دریافت می نمایند.
ایشان در ادامه افزودند با همت خیرین حوزه سلامت و واحد مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آزمایشگاه بیمارستان سلامت شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید