اخبار

پیگیری پروژه های در حال احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مقامات استانی و شهرستان انجام شد.

پیگیری پروژه های در حال احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مقامات استانی و شهرستان انجام شد.
مهندس کریمی معاونت توسعه دانشگاه و هیئت همراه با همراهی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان مورخه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از بیمارستان در حال احداث شهرستان و مرکز درحال احداث خدمات جامع سلامت روستایی چم زرشک بازدید و روند ساخت پروژه های مذکور را مورد بررسی قراردادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مهندس کریمی معاونت توسعه دانشگاه و هیئت همراه با همراهی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان مورخه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از بیمارستان در حال احداث شهرستان و مرکز درحال احداث خدمات جامع سلامت روستایی چم زرشک بازدید و روند ساخت پروژه های مذکور را مورد بررسی قراردادند.

-مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع:

-از پیگیری و حمایت های بی دریغ دکتر لهونی نماینده اورامانات در تامین اعتبار این پروژه سپاسگزاری می‌کنم.

-با توجه به دور افتادگی و صعب العبور بودن منطقه، احداث و راه اندازی این بیمارستان از اولویت های دانشگاه و از مطالبات بر حق مردم شریف این شهرستان است.

-این پروژه تا کنون جمعا حدود ۸۸درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در آن علاوه بر بخش های اصلی بیمارستان، بخش دیالیز، کلینیک تخصصی، پد هلی کوپتر، امحاء زباله و شش واحد پانسیون پزشکان قرار دارد که در نوع خود در استان کم نظیر است. 


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید