اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مورخه یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.

- متن پیام به این شرح است:

                      《 به نام خدا 》

مقام معظم رهبری :
فرهنگ جامعه ، باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد.

پرستار ،عجب واژه آشنائی است کلمه ای که ناخود آگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصی می اندازدکه در لحظات سختی و ناراحتی ، یاری رسان ماست.انسانهای بی ادعائی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار میکنند تا بیماران سلامتی خود را بازیابند.
بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است..
سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را با یاد شهدای جامعه پرستاری به همه  پرستاران عزیز علی الخصوص پرستاران بزرگوار شاغل در شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی تبریک عرض نموده و از ایثار و خودگذشتگی شما در حفظ جان و سلامت شهروندان شریف شهرستان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در پناه حق تعالی همواره  سالم و سربلند باشید.
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید