اخبار

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی در سالن جلسات فرمانداری

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی در سالن جلسات فرمانداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه شورای اداری با حضور امام جمعه محترم شهرستان ملا احمد شیخی، دکتر شهاب نادری نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم جناب آقای اکبری ، سرپرست محترم شبکه بهداشت دکتر پویان احمدی و سرپرست مرکز بهداشت آقای بهرامی و مسئولین سایر ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

2

فرماندار ثلاث باباجانی در ابتدای این جلسه با تبریک عید قربان ، پیشاپیش هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را نیز تبریک گفت .علی اکبر اکبری اظهار داشت : دفاع مقدس آزمایش الهی برای مردم ایران اسلامی بود و خدا را شکر مردم ایران اسلامی با سربلندی از این آزمایش بیرون آمدند.

اکبری افزود : دفاع مقدس در کنار همه ی مصائبی که برای کشور و مردم عزیزمان به بار آورد نشان داد مردم پای انقلابشان خواهند ایستاد و تا آخرین لحظه از آن دفاع خواهند کرد. وی خاطرنشان ساخت : دفاع مقدس به وضوح قدرت سلاح ایمان بر سلاح دنیوی را به همه ی جهانانیان نشان داد .
فرماندار ثلاث باباجانی از ادارات و ارگان های درخواست کرد با همکاری و آمادگی کامل و لازم جهت برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را داشته باشند.

علی اکبر اکبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ثلاث باباجانی شهرستان محروم و نیازمند به توجه بیشتری است چرا که این شهرستان هنوز فاقد بسیاری از زیر ساخت های لازم جهت توسعه است.
 
3
در ادامه امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به محرومیت های گربیانگر ثلاث باباجانی اظهار داشت : مسئله راه های ارتباطی یکی از نیازهای مهم و مبرم شهرستان است و راه های ارتباطی موجود به هیچ وجه قابل قبول نیستند.
ملا احمدی شیخی گفت : نماینده ، فرماندار و مجموعه شورای اداری الحمدالله با همکاری و وحدتی که دارند آماده و مصمم جهت انجام امورات عمرانی و خدماتی هستند و امیدوارم این وحدت و هم دلی مثمر ثمر واقع شود.
ماموستا شیخی در ادامه افزود : تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی ثلاث باباجانی به همراه آب رسانی به زمین های کشاورزی شهرستان می توانند بسیاری از مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی را مرتفع کند.

4

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی نیز عید قربان ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت .

ایوب محمدی پور گفت : پروژه مهر در شهرستان ثلاث باباجانی در 15 تیر ماه سال جاری شروع به کار کرده است و تمامی اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.
محمدی پور افزود : با توجه به اینکه اول مهرماه روز پنچشنبه است اولین روز مدرسه شنبه 3 مهرماه است و در این روز درب 152 مدرسه بر روی 6200 دانش آموز باز خواهد شد.
وی از نماینده اورامانات به دلیل پیگیری های لازم در خصوص تامین اعتبارات و تجهیزات آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد .
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد : فضای آموزشی در شهر تازه آباد مرکز شهرستان کم است و از سوی دیگر مدرسه فرهنگیان نزدیک به 5 سال است که نیمه تمام مانده است .
محمدی پور از ادارات گاز ، تلفن و آب و برق درخواست همکاری و کمک کرد و گفت : این ادارات در سنوات گذشته همکاری و همراهی بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته اند و انتظار داریم این همکاری و کمک ادامه داشته باشد.

5  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ثلاث باباجانی نیز با اشاره به مشکلات جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت : مهمترین و اصلی ترین پروژه راه شهرستان برای سال جاری اعتبارات کافی را ندارد.
افسری گفت : در صورت عدم تخصص اعتبارات لازم ، پیمانکار پروژه را تعطیل خواهد کرد و از نماینده محترم اورامانات و فرماندار شهرستان درخواست پیگیری این امر را داریم .
وی همچنین گفت : پروژه های راه گشایی بش ناوخاص و گوریشه برای تکمیل پروژه خود اعتبار کم دارند و باید اعتبارات این پروژه ها اضافه گردد .
رئیس اداره راه و شهرسازی ثلاث باباجانی در پایان کمبود ماشین آلات راه سازی را از دیگر مشکلات عدیده شهرستان ثلاث باباجانی دانست و از نماینده اورامانات درخواست کرد در این خصوص رایزنی های به عمل آورد. 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی نیز ضمن تبریک عید قربان و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت : سپاه شهرستان اقداماتی را در سنوات گذشته انجام داده است.

6  
سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت : 250 بسته غذایی توسط سپاه شهرستان تهیه و در بین قشر محروم ثلاث باباجانی توزیع گردید.
سرهنگ خزایی افزود : همچنین 1000 بسته لوازم التحریر و کیف مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان ثلاث باباجانی توزیع گردید.
وی خاطرنشان ساخت : ارزش 1000 بسته های لوازم التحریر و کیف مدارس بیش از 700 میلیون ریال بوده است .
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این جلسه عید قربان و فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت .
شهاب نادری گفت : دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و درس عبرتی برای متجاوزان است.

7

نادری امنیت کشور را حاصل خون شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت : همه ی ما باید ادامه دهنده گان راه آنان باشیم.
وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه و خدمت مسئولین به مردم گفت : مسئولین باید خدمت به مردم را در الویت کاری خود قرار بدهند.

نایب رئیس فراکسیون گردشگری کشور خاطرنشان ساخت : بعد از انتخابات به روستاهای حوزه انتخابیه سر زده ام و مشکلات مردمان روستاها را از نزدیک مشاهده کرده ام. 
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از عملکرد ادارات بنیاد مسکن ، آب و فاضلاب روستایی و مخابرات شهرستان ثلاث باباجانی به دلیل ضعف عملکرد به شدت انتقاد کرد .
شهاب نادری افزود : 37 سال از انقلاب می گذرد اما متاسفانه برخی از خدمات از جمله راه های ارتباطی در شهرستان ثلاث باباجانی اصل قابل قبول نیست .
نادری از مسئولین خواست بسیجی وار وارد میدان خدمت و سازندگی شوند و رهنمودهای رهبر انقلاب را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

8  
شهاب نادری در پایان گفت : در تلاش هستیم تا با همکاری مجمع نمایندگان استان ضمن تصویب منطقه آزاد تجاری قصر شیرین ثلاث باباجانی یا بخشی از این شهرستان را نیز به محدوده منطقه آزاد تجاری قصر شیرین اضافه کنیم .

۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید