اخبار

بیمارستان صحرایی بیمارستان امام حسین در ثلاث باباجانی افتتاح شد

بیمارستان صحرایی بیمارستان امام حسین در ثلاث باباجانی افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی، صبح امروز بیمارستان صحرایی بهداری غرب در ثلاث باباجانی با حضور فرمانده قرارگاه نجف اشرف ، فرمانده تیپ انصالرسول ، فرماندار ثلاث باباجانی ، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی و به دست فرزند شهید دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح شد .

 
777

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب کشور ، نجف اشرف در آئین افتتاحیه این بیمارستان اظهار داشت : یکی از رویدادهای مهم تاریخ کشور دفاع مقدس است و متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از همه ی ظرفیت های این رویداد مهم استفاده کنیم .

سردار محمد نظر عظیمی گفت : هنوز رزمندگانی که راویان صادقی هستند در میان ما وجود دارند که می توانند رشادت های و از خودگذشتی را برای آیندگان نقل کنند.

444  

سردار عظمی افزود : مردم ثلاث باباجانی ، مناطق عملیاتی و رزمندگان این دیار اسناد مظلومیت ، حقانیت و ایثار این دیار است و ثلاث باباجانی یکی از مناطقی است که در اوج گمنامی تمام قد از انقلاب و نظام دفاع کردند و در میان آنها نیز شهیدان بزرگ و گمنامی وجود دارد که هیچ گاه یاد و خاطره آنها فراموش نمی شود.

وی خاطرنشان ساخت : در اویل انقلاب به واسطه فقر و محرومیت که این دیار داشت به همراه توطئه گروهک ها در بر انگیختن حس ملی گرایی و با تمام توان تلاش و کوشش کردند تا مردم را از دفاع از کشور بر گردانند اما مردم بصیر و فهیم ثلاث باباجانی هیچگاه در دام توطئه ها گرفتار نشدند و تعللی نیز به خود راه ندادند و این یکی از بزرگترین افتخارات این دیار است .

فرمانده قرارگاه نجف اشرف همچنین بیان داشت : مردم ولایت مدار و آگاه منطقه در کسوت بسیج ، سپاه و پیشمرگان مسلمان کرد اسلحه به دست گرفتند و در برابر تجاوز دشمنان ایستادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت : وضعیت امروز منطقه مایه مباهات است و امروز ما در حوزه های مختلف بسیار متفاوت تر از قبل قرار داریم .

وی در ادامه عنوان کرد : قبل از انقلاب هیچ مرکز درمانی در شهرستان های ثلاث باباجانی و جوانرود وجود نداشت و تا جایی که یک بار یادم هست یک نفر از خانه شور دچار مار گزیدگی شد و بعد از 10 ساعت آن را به جوانرود رساندند و همه تجهزات پزشکی نیز کیف کمک های اولیه بنده بود اما امروزه وضعیت الحمدالله بسیار متفاوت تر است.

سردار عظیمی در قسمتی دیگر از بیانات خود اظهار داشت : وجود 1000 شهید اهل سنت و 700 شهید اهل  حق در استان کرمانشاه گواه از اتحاد و وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و سایر برادران در دفاع از کشور و پیشرفت و آبادانی است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در پایان گفت : در شرایط کنونی جنگ ، جنگ نرم است و شرایط در این جنگ به مراتب سخت تر از جنگ سخت است چرا که در این حوزه دشمن از طریق فضای مجازی ، ماهواره ها و ... در صدد ضربه زدن است و همه ما در برابر این اقدامات مسئول هستیم .

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این مراسم از سپاه برای برپایی این بیمارستان صحرایی تقدیر و تشکر کرد.

ملا احمد شیخی گفت : سپاه در حال حاضر دارد به رسالت واقعی خود یعنی خدمت رسانی به مناطق محروم عمل می کند.

ماموستا شیخی افزود : چه در دوران گذشته و چه در زمان حاضر سپاه همیشه در صحنه بوده و این امر مهم برای همگان ثابت شده است.

امام جمعه ثلاث باباجانی خاطرنشان ساخت : دیروز جنگ در سنگرها بود و امروز جنگ در دفاع از ارزش ها انقلاب است .

ماموستا شیخی همچنین بیان داشت : رزمندگان ، شهدا و پزشکان ما مرز ندارند و هر جا مظلومین و محرومین آنها را بطلبند حضور خواهند یافت .

وی در پایان از دست اندرکاران برپایی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید