اخبار

دیدار با خانواده های گرانقدر شهداء شهرستان ثلاث باباجانی

دیدار با خانواده های گرانقدر شهداء شهرستان ثلاث باباجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، در دومین روز هفته دفاع مقدس پنج شنبه مورخ 1395/7/1 ، فرمانده محترم مرکز بهداری غرب سرهنگ پاسدار حاج آقا بخشی ، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در مرکز بهداری غرب حاج آقا دهنوی ، امام جمعه محترم شهرستان ماموستا شیخی ، سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان آقای دکتر احمدی و سرپرست مرکز محترم مرکز بهداشت آقای بهرامی ، از خانواده های معظم شهیدان گرانقدر (بهرام رستمی ، اسماعیل رستمی، محمد نادری ، عزیز پیروز فر و حسن تیموری) دیدار و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

حاج آقا بخشی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت و مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 

حاج آقا بخشی نیز افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در ادامه حاج آقا دهنوی بیان داشتند : دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است. وی تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

ماموستا شیخی نیز به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.
و در ادامه  دکتر احمدی بیان داشتند:  مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند. وی گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است .

در این دیدار فرزندان و همسران شهیدان به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های شهداء خود پرداختند و در پایان نیز با اهداء لوح و هدایایی از مجاهدت ها و نیز خدمات ارزنده این عزیزان تجلیل شد.

۲ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید