اخبار

برگزاری جلسه ی هماهنگی هفته ی امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری جلسه ی هماهنگی هفته ی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه هماهنگی هفته امر به معروف و نهی از منکر در دفتر کاری دکتر پویان احمدی سرپرست محترم شبکه بهداشت و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر و با حضور ماموستا شیخی امام جمعه محترم شهرستان ، آقای پرویز بهرامی سرپرست  محترم مرکز بهداشت ، دبیر و اعضای شورا برگزار گردید.

دکتر پویان احمدی اظهار داشتند: باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مرحله به مرحله حرکت کنیم تا اثر گذاری بهتر و بیشتری داشته باشد چرا که ترویج و اشاعه این فریضه الهی از ضروریات جامعه اسلامی است که سبب رشد فرهنگ اسلامی می شود.

وی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همه افراد جامعه دانست و اظهار کرد: باید همه دستگاه های اجرایی در زمینه ترویج و تعمیق امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

در ادامه ماموستا شیخی در باره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر فرمود : امر به معروف و نهی از منکر یکی از احکامی است که نظام و حکومت اسلامی را زنده نگه داشته و اگر به آن توجه نشود جامعه دچار فساد می شود.

ماموستا شیخی در ادامه گفت: باید جوانان را با معروف ها و منکرات آشنا کنیم و آموزه های دینی را در جامعه ترویج دهیم.
به گفته وی، یکی از مهمترین شرایط عمل کردن به امر به معروف و نهی از منکر داشتن صبر و ملایمت است که باید همه امورات زندگی با صبر و ملایمت انجام شود.

 در پایان هر یک اعضای شورا درباره  چگونگی برگزاری برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر ایده و نظرات خود را بیان کردند.

 

  

  

۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید