اخبار

برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته ی امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان با سخنرانی ماموستا شیخی امام جمعه محترم شهرستان و با حضور سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان دکتر پویان احمدی ، سرپرست محترم مرکز بهداشت پرویز بهرامی و کارکنان ستادی مورخ 14/7/95 برگزار گردید.

در ابتدا ماموستا شیخی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبکه بهداشت و درمان در خصوص احیای فریضه جلسه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به زمان خاصی محدود شود و باید در طول سال این فریضه اجرا گردد.

ماموستا شیخی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین و حساس ترین تعالیم دین مبین اسلام است و اگر در مورد اجرای این فریضه شرعی و منطقی کوتاهی کرد و توجه لازم را نداشته باشیم، به طور قطع در اداره فرهنگی جامعه نیز با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم بود.

وی افزود: فریضه‌ امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر از واجبات‌ اسلامی‌ و احکام عملی و از جمله فروع دین مانند نماز و روزه و «برترین فریضه» است‌ و سفارش ‌ به‌ آن‌ در قرآن‌ و گفتار پیامبر خدا (ص) دارای‌ آهنگی بلند و تکان‌ دهنده‌ است‌.

ماموستا شیخی اظهار داشت: یکی از اصولی که در اسلام به عنوان اصل بقای اسلام معرفی شده همین فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که باید به آن توجه شود و باید تلاش کرد تا این باور در جامعه بوجود آید که مردم عمل به این فریضه مهم را به عنوان یک مسئولیت دنبال کنند.

در پایان جلسه از ماموستا شیخی با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تجلیل بعمل آمد

 

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید