اخبار

برگزاری جلسه بررسی مشکلات مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی و خانه های بهداشت تابعه

برگزاری جلسه بررسی مشکلات مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی و خانه های بهداشت تابعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه بررسی مشکلات مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت تابعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور آقای دکتر پویان احمدی سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان ، آقای پرویز بهرامی سرپرست محترم مرکز بهداشت ، مسئول محترم امور عمومی آقای برهان ویسی ، مسئولین مراکز ، نماینده بهورزان و ماماهای تیم سلامت آن مرکز و مسولین واحدهای ستادی در دفتر کاری سرپرست شبکه بهداشت برگزار گردید.

دکتر پویان احمدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهورزان و مسئولین مراکز گفت: رفتار، تعهد، حسن مسئولیت وانتقاد پذیری، ازعوامل ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی-درمانی به مردم است.

  وی با بیان اینکه هدف از بازدید، بررسی عملکرد، یافتن نقاط قوت و ضعف، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای مناسب و ایجاد انگیزه است، افزود: برخی از مشکلات مراکز بهداشتی-درمانی ساختاری است که رفع آنها نیازمند امکانات و زمان خواهد بود ولی آنچه مورد اهمیت است تلاش برای ارتقاء آموزش، بسترسازی جهت مشارکت مردم، بیماریابی و پیگیری بیماران، مراقبت و کنترل بیماریها، ارسال آمار و گزارش و ثبت در سامانه و دفاتر مربوطه می باشد.


در ادامه آقای بهرامی با اشاره به کمبود نیرو در مراکز بهداشتی-درمانی و بعضی از خانه های بهداشت تصریح کرد: جهت رفع این مشکل پیگیری و تلاش لازم بعمل خواهد آمد.

در پایان جلسه حاضرین به پیرامون مشکلات مراکز و خانه های بهداشت و ارائه ی راهکار های مناسب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید