اخبار

جلسه کارگروه بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی با محوریت بررسی مشکلات بهداشتی شهری روستایی در فرمانداری برگزار شد

جلسه کارگروه بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی با محوریت بررسی مشکلات بهداشتی شهری روستایی در فرمانداری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه کارگروه بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی در فرمانداری با حضور آقای اکبری فرماندار شهرستان ، آقای رستمی بخشدار مرکزی ، آقای بهرامی سرپرست مرکز بهداشت و مسئولین سایر ادارات با محوریت مشکلات بهداشتی شهری روستایی برگزار شد.

در ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر صلوات آغاز گردید سپس آقای اکبری ضمن خیر مقدم  به حضار طی سخنان مبسوطی مسایل و مشکلات بهداشتی بخش را در شهرها و روستاها مطرح و اعلام داشت با توجه به پتانسیل ها و امکانات بالقوه موجود ، کلیه مسئولین تلاش نمایند سطح بهداشت در ابعاد مختلف آن در منطقه ارتقاء یابد و به مطلوبیت لازم برسد .

در ادامه آقای بهرامی گزارشی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان را در راستای شناسایی مشکلات و پیگیری آنها با عنوان مشکلات بهداشتی شهری و روستایی ،ارائه نمود و اظهار داشت: موضوع بهداشت بسیار مهم و حیاتی بوده، بنابراین نیاز به همت و پیگیری بیشتری از سوی مسئولین شهرستان است.

در پایان این جلسه مصوباتی از قبیل کنترل ناقلین و سگ های ولگرد ، ساماندهی وضعیت مرغ زنده ، جمع آوری مناسب فضولات و زباله های حیوانات روستایی ، بهسازی مخازن و منابع آب روستایی ، تشکیل اکیپ های مشترک بازرسی در راستای ارتقاء سطح  بهداشتی شهرستان به تصویب حاضرین  رسید.

۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید