اخبار

برگزاری جلسه توجیهی نیرو های حفاظتی ( نگهبانان) شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

برگزاری جلسه توجیهی نیرو های حفاظتی ( نگهبانان) شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه ی توجیهی نیروهای حفاظت فیزیکی (نگهبانان )شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی  با حضور آقای بهرامی سرپرست مرکز بهداشت  ، آقای زارعی مسئول  حراست ، آقای پیروز فر مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی ، آقای ویسی مسئول امور عمومی و نیروهای حفاظت فیزیکی شبکه بهداشت و خدمات در دفتر کاری سرپرست مرکز بهداشت برگزار شد .

در ابتدای این جلسه آقای بهرامی ضمن قدردانی از زحمات نگهبانان شبکه بهداشت گفت: نگهبانان از نیروهای زحمتکش ما هستند . وی دقت و توجه یک نگهبان در زمان انجام وظیفه را مهم دانست و افزود : با دانستن شرح وظایف می توان در انجام وظایف خود بهتر عمل کرد .
وی همچنین متذکر شد : معمولا وظایف شغلی نگهبان در واحد انتظامات و حفاظت فیزیکی بصورتی است که افراد در ساعات موظف باید در سازمان حضور مستمر داشته باشند و تحت هیچ شرایطی نباید محل خدمت را ترک کنند ، چون ممکن است وقایعی اتفاق بیفتد که مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را برای شبکه بهداشت در پی داشته باشد .

در ادامه این جلسه آقای زارعی  نسبت به وقت شناسی و رعایت نظم  تأکید کرد و افزود : احساس مسئولیت، ایجاد نظم و آرامش و بالا بردن ضریب امنیتی شبکه بهداشت  بسیار مورد اهمیت می باشد که نگهبانان می بایست آن را مد نظر قرار دهند.
ایشان همچنین در ادامه گفت : در زمان شیفت می بایست نگهبانان با هوشیاری کامل همه جوانب را از نظر حفاظتی و امنیتی در نظر بگیرند و چشم و گوش شبکه بهداشت و درمان باشند.

وی در ادامه در خصوص رعایت شئونات اخلاقی و حرفه ای ، انجام صحیح وظایف محوله ، کنترل ورود و خروج پرسنل و وسایل نقلیه  و ارباب رجوع و ...  توسط کادر حفاظت فیزیکی مطالبی را ایراد نمودند.

۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید