اخبار

ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان به مناطق محروم شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی

ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان به مناطق محروم شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، ویزیت و داروی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان در مناطق محروم و دور دست شهرستان با حضور دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، جناب سرهنگ خزاعی فرمانده ناحیه مقاومنت بسیج سپاه و جناب آقای حسینی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)  شروع بکار کرد .

دکتر احمدی اظهار داشت : در این طرح ویزیت رایگان و اهدا دارو در روستاهایی اجرا می شود که از داشتن مرکز بهداشتی درمانی محروم هستند و هدف کمک رسانی به بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و تیمهای پزشکی تا پایان هفته بسیج به مناطق محروم اعزام می شوند تا به درمان محرومان و قشر کم توان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند .

دکتر احمدی  ادامه داد : مایه مباهات و افتخار است تا بتوان با خدمات رسانی به محرومان به آنان کمک کرد .

وی افزود : هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است لذا تیمهای پزشکی با این هدف معنوی خدمت به مردم بزرگوار را سرلوحه کارشان قرار داده اند . ایشان از تعامل و همکاری خوب سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و کمیته امداد امام خیمینی (ره) که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت می کنند ، تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اقدام به توزیع بسته های فرهنگی در میان دانش آموزان مدارس مناطق محروم نمود.

۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید