اخبار

تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان ثلاث باباجانی

تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان ثلاث باباجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ، جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان ثلاث باباجانی با حضور  جناب آقای قنبری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، جناب آقای سرتیپی مسئول مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه ، دکتر پویان احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، ماموستا شیخی امام جمعه و جماعت ، آقای رستمی بخشدار مرکزی  و جمعی از خیرین معزز در فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه با شروع آیاتی چند از قرآن کریم ، آقای رستمی به عنوان نماینده فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم مهمانان گرامی  گفت: سلامت یک مقوله اساسی است که اگر از جنبه فردی، موجب رشد و بالندگی در فرد می شود و درحوزه اجتماعی نیز اگر جامعه ای ازسلامت برخوردار نباشد، هیچ تضمینی برای رشد و پیشرفت آن جامعه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: خیران سلامت مهم ترین بازوی کمک به مسوولان بوده و مشارکت آنان در مقوله بهداشت و درمان راهکار مهمی برای رفع مشکلات فعلی تامین تجهیزات و امکانات اولیه مورد نیاز بخش سلامت و درمان است.

در ادامه ماموستا شخی اظهار داشت :مجمع خیرین سلامت با هدف ساماندهی خیرین و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری درست از مشارکت‌های مردمی و هدایت به اولویت‌ها در حوزه سلامت فعالیت خود را آغاز می‌کند.
ماموستا شیخی با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی و وحدت از دستاوردهای این مجمع برای جامعه است افزود: فرهنگ‌سازی جامع برای توسعه فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت توسط هیأت امنا و مسئولان در بین طیف‌های مختلف مردم ضروری است.

در ادامه آقای قنبری بیان نمود :امکان شناسایی و ساماندهی خیرین در کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری درست از مشارکت‌های مردمی و هدایت این مساعدت‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت از هدف‌های کلی مجمع خیرین سلامت سازمان‌های مردم نهاد و امورمشارکت‌های اجتماعی  است.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت در مرکز استان در راستای تحقق اهداف تعریف شده با پشتوانه حمایت خیرین فعال شده است افزود: این مجمع یکی از نهادهای مردمی در موضوع بهداشت و درمان با رعایت کامل قانون و مقررات جمهوری اسلامی ایران در خدمت جامعه فعالیت دارد و همه اقشار جامعه می‌توانند با تکمیل فرم عضویت مجمع خیرین سلامت عضو مجمع خیرین سلامت شوند.


دکتر پویان احمدی  نیز در این جلسه اظهار داشت: فعال کردن مجمع خیرین سلامت برای بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی آنان با هدف مشارکت مردم در تامین نیازهای بهداشتی و درمان یک نیاز اساسی است.

دکتر احمدی ، با تشریح فعالیت خیران در حوزه سلامت و درمان در شهرستان ثلاث گفت: برای رسیدن به بالاترین سطح سلامت در جامعه به مشارکت و هم فکری خیران نیاز است.

در پایان  جلسه بر اساس نظریات و آرای مأخوذه آقایان ابراهیم صالحی به عنوان رئیس مجمع و  ناصر کامرانی به عنوان نایب رئیس مجمع ،  علی رضایی بعنوان مدیر اجرایی و  هادی محمدی بعنوان خزانه دار انتخاب گردیدند. و آقایان انور محمدی ، غفار عثمانی ، سعدی ویسی ، فاتح مرادی و سلیمان میرزایی  به عنوان اعضائ هیئت مدیره انتخاب گردیدند.

 

۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید