اخبار

گزارش معاون اداری مالی دانشکده از عملکرد و توسعه دانشکده در سال 1397

گزارش معاون اداری مالی دانشکده از عملکرد و توسعه دانشکده در سال 1397

مهندس حمید ناصری معاون اداری مالی دانشکده دندانپزشکی طی نشستی به تشریح اقدامات انجام شده در توسعه و تجهیز دانشکده پرداخت.

وی در این باره گفت: از سویی با وجود محدودیت های شدید فضای فیزیکی دانشکده پزشکی، سالیانه تعداد دانشجویان در حال افزایش می باشد، و ازسویی دیگر بر اساس پیش بینی زمانی واحدهای ستادی دانشگاه، ساختمان جدید پردیس تا انتهای سال 1398 آماده بهره برداری می گردد، که پس از آن نیز حدود 6 ماه برای تجهیز پردیس، زمان نیاز می باشد، بنابراین ضروری بود تا سرمایه گذاری لازم جهت توسعه و تجهیز دانشکده فعلی انجام شود.

بر اساس برنامه های عملیاتی تدوین شده در سال 1397 و با توجه به پیش بینی افزایش تعداد دانشجویان بخش های فانتوم، ارتودنسی و اندو با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به میزان 20 تا 50 درصد با تلاش شبانه روزی همکاران خوب اداری مالی توسعه یافت و دو کلاس در محوطه فضای فیزیکی کلینیک بوستان پیش بینی و آماده بهره برداری گردید.

در سال 1396 نیز بعلت افزایش تعداد دانشجویان یک کلاس به 80 نفر، بخش های پروتز و اندو نیز از بعد فضای فیزیکی ساختمان، توسعه یافت.

هم اکنون با توجه به آماده شدن فضای فیزیکی بخش فانتوم، مهمترین مشکل خرید و نصب تجهیزات این بخش است که هماهنگی لازم در این ارتباط با حوزه های معاونت آموزشی و معاونت توسعه به عمل آمده است.

 

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید