اخبار

سومین کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

سومین کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
با حضور فرماندار،امام جمعه مسئولان ادرات شهرستان مورخه 2 مرداد ماه 1401 سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی

با حضور فرماندار،امام جمعه مسئولان ادرات شهرستان مورخه 2 مرداد ماه 1401 سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن جلسات فرمانداری با محوریت (( ستاد کرونا، پیگیری و کنترل بیماری وبا و پیشگیری بیماریهای زئونوز )) برگزار گردید.

در این جلسه باوندپور فرماندار از تمامی مسئولان ادارات خواستار شد که در پیشگیری و مبارزه با وبا،و بیماری منحوس کرونا که نزدیک به پیک هفتم آن می باشیم یار و یاور شبکه بهداشت که در خط مقدم مبارزه با این بیماریهاست.

  حسینی سرپرست شبکه بهداشت در خصوص آخرین آمار و وضعیت کرونا در شهرستان، حساسیت پیشگیری بیماری وبا و راههای انتقال و پیشگیری آن مطالبی را ارائه دادند و تشدید فعالیتهای نظارتی و آموزشی و خدمات ادارات را خواستار شدند. در ادامه آقای دکتر اشکان مرادی سرپرست شبکه دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماریهای مشترک دام و انسان بخصوص هاری و تب کریمه کنگو و لزوم هماهنگی ادارات مطالبی را ارائه دادند که با بحث و بررسی اعضا، مصوباتی از قبیل : ادامه واکسیناسیون یادآور عموم، عدم پذیرش مراجعین بدون ماسک در ادارات، تشدید نظارت و تامین آب آشامیدنی سالم جهت شهر و روستاها توسط اداره آب، پیگیری آبگیری تانکرهای آب آشامیدنی از مکان مناسب توسط بخشداریها ، اطلاع رسانی پیشگیری از بیماری وبا  توسط شهرداری و پایانه مرزی با نصب بنر، رفع مشکلات سیستم پیش سرد کشتارگاه دام توسط شهرداری و ساماندهی سگهای ولگرد به تصویب رسید.

در ادامه و در حاشیه این جلسه تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای حاضرین در جلسه تزریق گردید.

۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید