اخبار

کلینیک دندانپزشکی ثلاث باباجانی افتتاح شد.

کلینیک دندانپزشکی ثلاث باباجانی افتتاح شد.
کلینیک دندانپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در اولین روز از هفته دولت دو شهریور ماه با حضور فرماندار شهرستان و معاونین ایشان، فرماندهی انتظامی، نماینده خیرین گرانقدر انجمن رادیولوژی ایران و کرمانشاه ،مسئولین امور خیرین مشارکت های مردمی دانشگاه، مسئولین بهداشت دانشگاه و شهرستان و اعضای شورای اداری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی 

کلینیک دندانپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در اولین روز از هفته دولت افتتاح گردید
کلینیک داندانپزشکی با حضور فرماندار شهرستان و معاونین ایشان، فرماندهی انتظامی، نماینده خیرین گرانقدر انجمن رادیولوژی ایران و کرمانشاه ،مسئولین امور خیرین مشارکت های مردمی دانشگاه، مسئولین بهداشت دانشگاه و شهرستان و اعضای شورای اداری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 در پایان نشان نیکوکاری دانشگاه و لوح تقدیر از طرف وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه به نماینده خیرین گرانقدر انجمن رادیولوژی ایران و کرمانشاه جناب آقای دکتر مهربخش توسط فرماندار شهرستان اهدا گردید.
 این کلینیک دندانپزشکی با همت و مشارکت انجمن رادیولوژی ایران و کرمانشاه توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه احداث، تجهیز و راه اندازی گردید.
کلینیک مذکور دارای دو واحد دندانپزشکی- رادیولوژی دندان- دو واحد پانسیون پزشک می‌باشد.
این ساختمان در دو طبقه با زیربنا؛
-ساختمان ۲۱۰ متر مربع
- دیوار کشی ۹۰ متر
-محوطه سازی ۴۰۰ متر مربع
و همچنین تجهیز مرکز با اعتباری بالغ بر ۳۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال احداث و تجهیز گردید که از این مبلغ ۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل مشارکت خیر و ۲۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تامین گردیده است.

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید