اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان سخنرانی نمودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان سخنرانی نمودند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مورخه بیست و سوم دی ماه ۱۴۰۱ پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان سخنرانی نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی با گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت این شهرستان امروز مورخه بیست و سوم دیماه ۱۴۰۱ پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت.
دکتر امینی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر تازه آباد ضمن تشکر و قدردانی ویژه از اقدام مثبت و انسان دوستانه و همچنین استقبال پرشور و بی نظیر مردم مهربان و نیکوکار شهرستان در اهدای خون,از اهدای۱۴۰ واحد خون در پی حضور دو تیم سیار انتقال خون در شهرستان خبر داد و در این راستا از پیگیریها جهت تداوم حضور واحد انتقال خون در شهرستان خبر دادند.
 
دکتر امینی ؛قریب هشت سال به عنوان پزشک در تمامی نقاط شهرستان خدمت نموده ام و شاهد مطالبات مردم بوده ام و اکنون صد روز است که به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان مشغول خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان می باشم.
 
-ایشان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین حوزه سلامت  از پیگیریهای دکتر لهونی نماینده اورامانات و همکاری و مساعدت دکتر محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و زحمات فرماندار در افتتاح بخش دیالیز بیمارستان سلامت شهرستان تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد که توانسته باشیم ذره ایی از آلام این عزیزان از جمله هزینه رفت و آمد و اسکان در مراجعه به شهرستان های همجوار را برای درمان کاهش داده باشیم.
 
وی اظهار داشت ؛اختصاص متخصص رادیولوژی جهت انجام سونوگرافی که از مطالبات اصلی همشهریان عزیز بود به دلیل ضریب جمعیتی پایین شهرستان قابل انجام نبود اما با مطرح نمودن راه حل آن و جلسات فراوان و حمایتها و پیگیریهای دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس،دکتر محمدی ریاست دانشگاه و باوندپور فرماندار شهرستان، متخصص رادیولوژی به صورت مشترک با شهرستان روانسر به شهرستان اختصاص یافت.
 
در ادامه دکتر امینی از پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان اصلی شهرستان خبر دادند و افزودند در  پروژه ی مذکور یک مشکل اصلی وجود دارد و آن هم رینگ بیمارستان است که در صورت رفع مشکل از جانب شهرداری ,بیمارستان در نیمه اول سال آینده افتتاح می گردد.
 
-ایشان افزودند؛چند سال بود که به دلیل چالشها و مشکلات واحد اعزام و انتقال راه اندازی نشده بود اما اکنون با راه اندازی آن در بیمارستان، ,۴ دستگاه آمبولانس در سطح شهر تازه آباد مشغول خدمات رسانی به بیماران می باشد.
 
-افتتاح و راه اندازی واحد آزمایشگاه در بیمارستان سلامت در آینده ای نزدیک جهت ارتقای خدمت رسانی به بیماران انجام خواهد شد.
 
-افتتاح اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق با تجهیز دستگاه اکو کاردیوگرافی و تست ورزش تا قبل از ابتدای سال آینده به انجام می رسد.
 
-یکی دیگر از مطالبات مردم ،کیفیت و دقت جواب آزمایشات در آزمایشگاه بود که در این راستا جهت خرید دقیق ترین دستگاه شمارشگر سلولهای خونی که در کشور موجود است ,اقدامات لازم صورت گرفته و به زودی راه اندازی آن انجام خواهد گرفت.
۲۳ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید