اخبار

پیگیری پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان ثلاث باباجانی در سال ۱۴۰۲به صورت ویژه انجام می شود.

پیگیری پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان ثلاث باباجانی در سال ۱۴۰۲به صورت ویژه انجام می شود.
به دنبال پیگیریهای پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی کارشناسان فنی معاونت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای حضور و بررسی چالش ها به صورت میدانی مورخه سی ام فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهرستان حضور بافتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

به دنبال پیگیریهای پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی و با دعوت مدیر شبکه بهداشت از کارشناسان فنی معاونت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای حضور و بررسی چالش ها به صورت میدانی مورخه سی ام فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهرستان حضور بافتند.


-با دعوت دکتر امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی از کارشناسان فنی معاونت توسعه و منابع انسانی ،معاونت امور بهداشتی،معاونت امور درمان و تجهیزات پزشکی ،دفتر فنی و منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و حضور ایشان , به بررسی چالش های پیش رو در سال جدید بیمارستان در حال احداث شهرستان ثلاث باباجانی به صورت ویژه پرداخته شد.
-کارشناسان فنی معاونت های مذکور با همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان،رئیس مرکز بهداشت،مسئول حراست و کارشناس پروژه ها با حضور در بیمارستان در حال احداث شهرستان چالش های موجود را به صورت میدانی بررسی , و در جهت رفع موانع و مشکلات راهکارهای لازم را ارائه نمودند.
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید