اخبار

دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی عید سعید فطر را تبریک گفت.

دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی عید سعید فطر را تبریک گفت.
دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی مورخه بیست و دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پیام این روز را تبریک گفت.
‌ به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی  دکتر وهاب امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پیام این روز را تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛

             🌹بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیٖم🌹


ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رویم.

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به همه هموطنان بخصوص متولیان سلامت شهرستان ثلاث باباجانی تبریک عرض نموده،و از خداوند متعال، رستگاری،عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.


۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید